ANA SAYFABİZHABERİZREKLAM
   
ORHAN AYDIN'IN YAZISI, "IŞIĞIN PEŞİNDE"
İÇERİK
BAŞLIKLAR
CANLI YAYINDA TSK YÜZÜNDEN KAVGA ÇIKTI
Mahallenin ablası kamerasını alıp Star'a gitti. Öyle bir asker-sivil kapışması yaşandı ki Ayşenur Arslan saç baş yoldu.
TRT MUHABİRİ KONUŞTU!
TRT muhabiri İlhan Atasoy, Bulgar Başbakanına sorduğu “ısmarlama” soru ile ilgili olarak soruyu kendisinden Başbakanlık Basın Ofisi’nin talep ettiğini açıkladı.
VAKİT'TEN TİYATRO OYUNUNA SALDIRI!
Vakit gazetesi, Özen Yula'nın yazdığı “Yala ama Yutma” adlı oyuna karşı bir kışkırtma kampanyası başlattı.
İNTERNETTE ÖZGÜR MÜYÜZ?
Newsweek Türkiye Dergisi, Barış Yarkadaş'a istenen 5 yıl 4 ay hapsi mercek altına aldı.
MEDYADAN HAİTİ'DE HABER ŞARLATANLIĞI
Haiti’deki trajedi ABD’li haber kanalları için gösteri malzemesine dönüştü. Deprem haberlerinin yerini ‘kahraman’ muhabir haberleri almaya başladı.
TRT KENDİ RÜŞVET SKANDALINI ELE VERDİ!
TRT, çeşitli kadrolara alınacak elemanların girdiği sınavın sonuç belgesinde yer alan “gizli değerlendirme” kısmını da yanlışlıkla internette yayınladı.
ÇGD DAYANIŞMA ÖDÜLÜ TEKEL İŞÇİLERİNE
ÇGD Genel Başkanı Ahmet Abakay, TEKEL direnişçilerini destek ziyaretinde, bu yıl "Dayanışma Ödülü"nün TEKEL işçilerine verildiğini açıkladı. Onur Ödülü'nün sahibi ise Altan Öymen oldu.
MEDYANIN AĞCA SINAVI!
Medyada bir 'katil' tartışılıyor. Çünkü katilden bir kahraman yaratıldığı iddia ediliyor.
ÇGD: 10 OCAK DAHA DA ÖNEM KAZANMIŞTIR
ÇGD Akdeniz Şubesi '10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü'nde basın emekçilerini örgütlenmeye çağırdı.
METİN GÖKTEPE MEZARI BAŞINDA ANILDI
Gazeteci Metin Göktepe’nin katledilişinin üzerinden 13 yıl geçti.
BASINDA İŞTEN ÇIKARMALAR HIZLANDI
Show TV’de onlarca basın emekçisinin işini kaybetmesinin ardından, Fettah Tamince’ye ait Kanal 24 ve Star’da da işten çıkarmalar gündemde. Son olarak, Star’ın Diyarbakır bürosunu kapatma kararı aldığı açıklandı.
ÖZKÖK "GÜZEL HAYAT"IN SONUNA GELDİ
Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmenliği görevini 19 yıl boyunca sürdüren Özkök, dün görevinden ayrıldı. Özkök, AKP’nin Doğan Medya Grubu ile arasındaki gerginlikte“kilit isim” olarak nitelendiriyordu.
AYDIN DOĞAN DA GÖREVİNDEN AYRILDI
Aydın Doğan, Doğan Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanlığı görevinden ayrıldı, yerine kızı Arzuhan Yalçındağ getirildi.
DÜZEYSİZLİK ÖDÜL ALIYOR
Her işe bulaştıktan sonra gazeteciliğe el atan ve Ozan Rasim Kütahyalı röportajı ile medyadaki düzeysizliğe eşik atlatan Helin Avşar, “en iyi röportaj” ödülü aldı.
NAZLI ILICAK'A HAPİS İSTEMİ
Hakim Osman Kaçmaz hakkında “işgüzar” diyen Nazlı Ilıcak’a, hakkında açılan davada savcı tarafından 2 yıl 8 aya kadar hapis cezası istendi.
TAYYAR'A İKİNCİ "AYAR"
Şamil Tayyar,“Operasyon Ergenekon” adlı kitabında “soruşturmanın gizliliğini ihlal” ve “yargılamayı etkilemeye teşebbüs” ettiği gerekçesiyle hapis cezasına çarptırıldı. Ancak, hükmün açıklanması geri bırakıldı.
ALİ BULAÇ: AÇILIMA DİN LAZIM
Zaman gazetesi yazarı Ali Bulaç, Yılmaz Erdoğan’dan girdi, Abdurrahman Dilipaktan çıktı, açılımın Türkiye’ye anlatılması için İslamcı aydınlara çağrıda bulundu.
GAZETECİLERE GARİP SORUŞTURMA
Kapatılan DTP'nin Eş Başkanı Emine Ayna'nın "Taban dağa çıkmamızı istiyor" sözleri nedeniyle iki gazeteci hakkında soruşturma açıldı.
BASIN KONSEYİ MAGAZİNCİLERİ KINADI, AMA...
Doğan grubuna yakınlığıyla bilinen Basın Konseyi, Timuçin Esen’in magazincilerce taciz edildiğine kanaat getirdi. Konsey, bu muhabirlerin Star TV mensubu olduğunu ise belirtmedi.
TRT'DE BU KEZ "HEMŞEHRİ" KADROLAŞMASI
TRT’de haber spikeri Fulin Arıkan’ın yerine Genel Müdür Şahin’in hemşehrisi Anda Ayva’nın getirilmesi, AKP ve Gülen’e yakın isimlerin kadrolaşmasıyla dikkat çeken TRT’de, “hemşehri kıyağı” yorumlarına neden oldu.
"HÜR TÜRK BASINI"NDA TABLO VAHİM
ABD’de Türkiye ile ilgili soruları yanıtlarken basının “her türlü hürriyeti” olduğunu ileri süren Başbakan’ı rakamlar yalanlıyor. Halen 40’a yakın tutuklu gazeteci ve 2 binin üzerinde yasaklı site var.
ZAMAN'DAN YİNE "PROVOKASYON KOKUSU"
Önceki gün Cizre’de “bir Kürt gencin öldürüleceğini, suçun polis ve askere atılacağını” iddia eden Zaman, dün Diyarbakır’daki gösterilerde bir kişinin hayatını kaybetmesini bu haberle birleştirerek verdi.
TRT'YE DUALI GÜNDÜZ PROGRAMI
TRT’nin dincileşmesi sınır tanımıyor. Evrim karşıtı yayınlarıyla dikkat çeken, çizgi film ve belgeselleri dini yayına dönüştüren TRT’de, son olarak Esra Ceyhan konuğunu, dua ve cami görüntüsü eşliğinde ağırladı.
ADANA'DA GAZETECİNİN ŞÜPHELİ ÖLÜMÜ
Adana'da Yeni Soluk gazetesinin sahibi olan Seyit Ali Akgül evine göre ters istikamette yaralı bulunurken, hastanede yaşamını yitirdi.
TÜRKÖNE'DEN 77 1 MAYISI YORUMU
Mümtaz’er Türköne, 3 Aralık 2009 tarihli yazısında 1977 1 Mayıs’ını örgütlü bir saldırı değil, “kitle içinden açılan bir iki el silahın ardından binadan açılan ateş” olarak yorumladı.
AMAÇ BİRLEŞTİRMEK DEĞİL AYRIŞTIRMAK
Zaman yazarı Mümtazer Türköne, Türkiye toplumunu "Sünni çoğunluk" ve "Alevi azınlık" olarak gördüklerini ve çözümün de çoğunluğun azınlığa bahşedeceklerinde olduğunu anlatıyor.
NE OLACAK BU DİZİLERİN HALİ?
RTÜK Başkanı Davut Dursun, televizyon dizilerindeki öpüşme sahnelerini eleştirerek, dizilerin hangi sınıfa hitap ettiği ya da etmesi gerektiği konusunda enteresan cümleler kurdu.
MEDYADA YANDAŞ ORTAKLIĞI
Bir süredir Star TV ve Kanal 24'ün sahibi Ethem Sancak'la ortaklık üzerine görüştüğü bilinen Fettah Tamince sonunda medya patronluğu için imzasını attı.
TARAF SUSMUYOR NTV DAVA AÇIYOR
Yayımladıkları asılsız haberle NTV'yi zan altında bırakan ve daha sonra hatasını kabul eden Taraf gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ahmet Altan, "O kadar da hatalı değiliz" dedi ve NTV'yi eleştirdi.
AZADİYA WELAT'A BİR KAPATMA CEZASI DAHA
Azadiya Welat, "örgüt propagandası" yaptığı iddiasıyla bir ay süreyle kapatıldı. Azadiya Welat, günlük yayına geçtiği 15 Ağustos 2006 yılından beri beşinci kez kapatılmış oldu.
9 7 
27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35
 8 :
 

Bizhaberiz Bağımsız Haber Portalı

BİZHABERİZ BAĞIMSIZ HABER PORTALI | Bizhaberiz.net © 2016 | Son Güncelleme : 20.09.2018 - 08:53:45 | Şu an 108 kişi online | Kullanım Koşulları